УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ! ПАТ «Запоріжжяобленерго» нагадує порядок дій споживача у випадку незгоди з рахунком, виставленим за спожиту електроенергію
Останніми днями до абонентських служб ПАТ «Запоріжжяобленерго» надходять звернення споживачів електроенергії у зв’язку із некоректно виставленими рахунками. Люди скаржаться, що покази, вказані у рахунку, не відповідають їх реальному споживанню, відповідно незгодні вони і з нарахованою сумою до сплати.
Як повідомив директор з енергозбуту ПАТ «Запоріжжяобленерго» Віктор МІТЧЕНКО, подібні інциденти пов’язані, передусім, із впровадженням положень реформи ринку електроенергії, згідно з якими функції електропостачальника для побутових споживачів перейшли від ПАТ «Запоріжжяобленерго» до постачальника універсальної послуги ТОВ «Запоріжжяелектропостачання».
— У нас відбувалася конвертація баз даних споживачів, у тому числі побутових, впроваджувалися нові програмні продукти. Саме складність та комплексність процесу, скоріш за все, стали причиною програмного збою, внаслідок якого низка показів, які передали споживачі, були викривлені. А вже на їх підставі автоматично були розраховані некоректні суми до сплати, — пояснив Віктор МІТЧЕНКО.
Він також нагадав порядок дій побутового споживача, якщо той вважає, що покази, вказані у рахунку, некоректні.
— Нема потреби йти до столу довідок «усе з’ясовувати». За січень 2019 споживач може сплатити ту суму, яку вважає правильною, виходячи з реальних показів свого споживання за цей місяць. Також йому необхідно передати до ПАТ «Запоріжжяобленерго» свої реальні покази електролічильника з підсумками лютого. На їх підставі при формуванні рахунків за наступний розрахунковий місяць — лютий 2019 — буде проведено коригування ( перерахунок) суми до сплати, з урахуванням оплати попереднього місяця, — підсумував директор з енергозбуту ПАТ «Запоріжжяобленерго».
Довідка: Відповідно до Кодексу комерційного обліку електричної енергії (далі — ККОЕЕ), затвердженим Постановою НКРЕКП від 14.03.2019 №311, у побутових споживачів покази лічильника знімаються на перше число календарного місяця, наступного за розрахунковим. Якщо побутовий споживач самостійно подає дані про обсяги споживання електроенергії за розрахунковий період, такі дані передаються споживачем до ПАТ «Запоріжжяобленерго» не пізніше 4 числа місяця, наступного за розрахунковим (п. 6.2 ККОЕЕ). Передати покази можна будь-яким зі зручних способів:
1. Через особистий кабінет на сайті ПАТ «Запоріжжяобленерго» (http://zoe.com.ua)
2. Якщо Ви не зареєстровані в особистому кабінеті/ особистий кабінет не функціонує — через опцію ПЕРЕДАТИ ПОКАЗИ в розділі НАСЕЛЕННЮ (http://www.zoe.com.ua/pokazania.php)
3. Зателефонувати до контакт-центру ПАТ “Запоріжжяобленерго” за тел. 0-800-504-502 (дзвінки безкоштовні з усіх операторів зв’язку).