Нові сервіси WEB-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: Кабінет страхувальника
Енергодарське об’єднанне управління Пенсійного фонду України повідомляє.
Пенсійний фонд України продовжує розширювати можливості веб-порталу електронних послуг. Відтепер на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація:
- щодо забезпечення соціальних прав його працівників,
- про правильність подання звітності тощо.
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України забезпечує можливість входу як за допомогою звичайних логіну та пароля, так і за допомогою персонального ключа електронного цифрового підпису (ключ ЕЦП).
Важливо зазначити, що для роботи на Веб-порталі з електронно-цифровим підписом (ЕЦП) особисто звертатися до органів Пенсійного фонду України не потрібно! Використання при вході до Порталу ключа ЕЦП є більш захищеним способом ідентифікації, ніж логін-пароль. Також, саме за рахунок надійної ідентифікації, у випадку використання ключа Портал надає більшу кількість електронних сервісів, в першу чергу персоніфікованих, юридичну значимість яких забезпечує саме використання ключів та технологій електронного цифрового підпису.
У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.
Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.
У вкладці «Трудові відносини» відображається інформація щодо кількості:
- застрахованих осіб у звітному періоді,
- працівників з інвалідністю,
- працівників, що мають додаткові гарантії в працевлаштуванні та ін.
Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.
Важливою є можливість формування звернення до органу Пенсійного фонду в електронному вигляді та за необхідності можна додати електронний файл. Відповідь буде надано в електронному вигляді і переглянути її можна в особистому кабінеті. Крім того, при формуванні звернення є можливість вказати поштову та електронну адресу, на які буде відправлено відповідь.
Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, - можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).
Для страхувальників, які аутентифіковані на Веб-порталі за ЕЦП, надано можливість формування та подачі звернень таких типів:
- довідка за формою ОК-7 за період перебування ЗО у трудових відносинах із страхувальником;
- довідка про страховий стаж застрахованої особи, для призначення страхових виплат згідно форми що буде надана Замовником.
До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати, надавали самі працівники, яким необхідно було звертатись до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.
Веб-портал містить захищені персональні облікові дані застрахованої особи. Всі послуги надаються Веб-порталом безкоштовно.
Запрошуємо Вас приєднатися до нового сервісу електронних послуг Пенсійного фонду України та особисто оцінити його переваги.
Веб-портал доступний цілодобово за адресою: http://www.portal.pfu.gov.ua.
Більш детальну інформацію про Веб-портал можна отримати за телефонами Енергодарського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області:
м. Енергодар (06139) 6 22 79;
м. Кам’янка -Дніпровська (06138) 2 18 15;
с. Велика Білозерка (06156) 2 06 33.
Енергодарське об’єднане управління
Пенсійного фонду України в Запорізькій області