Увага! Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В"
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження голови
райдержадміністрації
16.11.2016 № 332
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В»
головного спеціаліста відділу організаційної роботи та з питань діловодства
і контролю апарату Великобілозерської районної державної адміністрації
Загальні умови |
|
Посадові обов'язки
|
1.Забезпечує єдину систему роботи з документами, спрямовану на організацію діловодства, здійснення контролю за проходженням та виконанням документів, підготовку, випуск та своєчасне доведення до виконавців розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації, систематизацію та зберігання службових документів. 2.Забезпечує ведення діловодства в апараті райдержадміністрації. 3. Здійснює приймання документів, їх попередній розгляд, ставить на контроль документи, в яких встановлено конкретні завдання або які містять питання, що потребують вирішення. 4. Здійснює перевірку за додержанням вимог оформлення службових розпорядчих документів. 5. Здійснює датування та індексацію розпорядчих та вихідних документів райдержадміністрації. 6. За дорученням голови райдержадміністрації, керівника апарату перевіряє у відділах і управліннях районної державної адміністрації, виконкомах сільських рад стан організації діловодства, подає їм необхідну методичну допомогу в удосконаленні форм і методів роботи з документами. 7. Забезпечує культуру діловодства, впровадження наукової організації праці, сучасних технічних засобів ведення діловодства в апараті райдержадміністрації. 8. Здійснює контроль за правильністю користування документами в апараті райдержадміністрації, за строками виконання службових документів, готує довідки, звіти, інформації з питань діловодства. 9. Складає зведену номенклатуру справ апарату райдержадміністрації, забезпечує контроль за правильністю формування справ, що підлягають здачі в архівний відділ райдержадміністрації. 10. Здійснює формування та передачу документів в архівний відділ райдержадміністрації. 11. Бере участь у підготовці нарад у голови та заступників голови райдержадміністрації. 12. Бере участь у підготовці документів, інструкцій, положень, розпоряджень тощо в межах своєї компетенції. 13. Удосконалює свої навички у роботі, постійно працює над підвищенням свого професійного рівня. 14. Бере участь у семінарах, апаратних навчаннях, що проводяться апаратом райдержадміністрації. 15. Організовує доступ до публічної інформації райдержадміністрації, здійснює опрацювання запитів на інформацію, що надходять до райдержадміністрації, а також надає консультації під час оформлення таких запитів. 16. Забезпечує ведення Системи обліку публічної інформації в апараті райдержадміністрації; 17. Працює під безпосереднім керівництвом начальника відділу і керівника апарату райдержадміністрації та виконує їх доручення.
|
Умови оплати праці
|
Посадовий оклад – 2585 грн. надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців»; надбавки та доплати (відповідно до ст.52 Закону України «Про державну службу»), на рівні 3% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50%. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
тимчасово на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до фактичного виходу на роботу |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнену особову картку встановленого зразка; 6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби |
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
приміщення Великобілозерської районної державної адміністрації, 71400,Запорізька область, Великобілозерський район, с.В.Білозерка, вул. Центральна, 120 14 грудня 2016 року, о 10.00
|
Прізвище, ім'я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Середа Олена Іванівна тел. (06156) 2-02-68 vbeloz_rda@zp.ukrtel.net
|
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Досвід роботи |
без вимог |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2 |
Знання законодавства
|
|
3 |
Професійні знання
|
Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів |
4 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння працювати з електронними ресурсами, вміння працювати з інформацією, вміння написання інформаційних матеріалів, вміння вирішувати комплексні завдання, вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати, здатність працювати в декількох проектах одночасно, орієнтація на досягнення кінцевих результатів |
5 |
Командна робота та взаємодія |
1)вміння працювати в команді 2)вміння надавати зворотній зв'язок 3)вміння ефективної координації з іншими |
6 |
Сприйняття змін
|
Здатність приймати зміни та змінюватись |
7 |
Технічні вміння |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватися оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) |
8 |
Особисті компетенції |
Відповідальність, комунікабельність, креативність, активність, наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях |