проведення конкурсу на зайняття вакантної посади
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ начальника управління
соціального захисту населення
Великобілозерської
райдержадміністрації
Запорізької області
від 17.10.2016 № 43
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «Б» начальника відділу з питань фінансів, бухгалтерського обліку та звітності управління соціального захисту населення Запорізької області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
- Здійснювати керівництво діяльністю відділу управління, розподіляти обов'язки між працівниками, очолювати та контролювати їх роботу. - Разом з начальником управління складати штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати працівників згідно кошторису. Складати кошторис та помісячний план асигнувань згідно лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування виданих районною державною адміністрацією. - Слідкувати за правильним використанням коштів в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління, вести бухгалтерський облік грошових коштів, матеріальних цінностей та основних засобів. - Здійснювати контроль за правильним і економічним використанням грошових коштів і їх призначенням. - Складати квартальну та річну періодичну звітність і подавати вищестоящим організаціям по державному бюджету. - Вести бухгалтерський облік по надходженню коштів та їх використанню з фонду захисту інвалідів для виплати компенсацій взамін путівок. - Контролювати правильність розрахунків з банківськими установами по виплачених пільгах, допомогах та субсидіях. - Брати участь у проведенні інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей. Здійснювати контроль за правильним призначенням і виплатою допомог, пільг та компенсацій. - Забезпечувати якісний внутрішній контроль та внутрішній аудит за фінансово-господарською діяльністю управління для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів по нарахуванню і виплаті заробітної плати працівникам та утримання управління, по виплаті адресних допомог сім’ям з дітьми і матерям-героїням, пільг та компенсацій ветеранам війни, житлових субсидій населенню, компенсацій постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, компенсації інвалідам, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог та удосконалення системи управління, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності. - Виконання функцій з підготовки проектів нормативно-правових актів з питань віднесених до компетенції відділу. - Виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності відділу; - Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 3101 грн., надбавки і доплати (відповідно до статей 50-52 Закону України від 10.12.2015 №889-VІІІ «Про державну службу»). |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
На період відпустки основного працівника по догляду за дитиною віком до 3 років |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2015 рік Строк подання документів: документи приймаються протягом 22 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Дніпропетровській та Запорізькій областях та подаються до управління соціального захисту населення райдержадміністрації: 71400, Запорізька область, Великобілозерський район, село Велика Білозерка вул.8 Березня,5 |
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
22 листопада 2016 року о 10.00 Управління соціального захисту населення Великобілозерської райдержадміністрації 71400, Запорізька область, Великобілозерський район, село Велика Білозерка вул.8 Березня,5 |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Гвоздик Вікторія Юріївна (06156) 20215 е-mail: vel.bel.uszn@gmail.com |
|
Вимоги до професійної компетентності |
||
|
||
Загальні вимоги |
||
1. |
Освіта |
вища, не нижче ступеня магістра. |
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року. |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Спеціальні вимоги** |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта фінансово-економічного спрямування. |
2. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»; 5) Бюджетний Кодекс України; 6) Кодекс законів про працю України; 7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період; 8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; 9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ; 10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування. |
3. |
Професійні знання |
Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби. |
4. |
Спеціальний досвід роботи |
досвід роботи на посаді бухгалтера |
5. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування |
6. |
Лідерство |
1)Досягнення кінцевих результатів; 2) вміння обґрунтовувати власну позицію; |
7. |
Прийняття ефективних рішень |
ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні); |
8. |
Комунікації та взаємодія |
співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
|
9. |
Впровадження змін |
3)оцінка ефективності змін. |
10. |
Управління організацією роботи та персоналом |
1)організація і контроль роботи; 2)вміння працювати в команді та керувати командою; 3)мотивування; 4)вміння розв’язання конфліктів |
11. |
Особисті компетенції |
1) організація і контроль роботи; 2) відповідальність; 3) системність і самостійність в роботі; 5) наполегливість; . |
Начальник управління
управління соціального захисту В.В.Красненко