Великобілозерська районна державна адміністрація

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади

Дата: 19.10.2016 16:39
Кількість переглядів: 525

Фото без опису

Додаток 1

 

                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                   Наказ начальника управління

                                                                   соціального захисту населення

                                                Великобілозерської

                                                   райдержадміністрації

                                                                   Запорізької області

 

                                                                   від 17.10.2016 № 43

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «Б» начальника відділу з питань фінансів, бухгалтерського обліку та звітності управління соціального захисту населення Запорізької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

 - Здійснювати керівництво діяльністю відділу управління, розподіляти обов'язки між працівниками, очолювати та контролювати їх роботу.

- Разом з начальником управління складати штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати працівників згідно кошторису. Складати кошторис та помісячний план асигнувань згідно лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування виданих районною державною адміністрацією.

- Слідкувати за правильним використанням коштів в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління, вести бухгалтерський облік грошових коштів, матеріальних цінностей та основних засобів.

- Здійснювати контроль за правильним і економічним використанням грошових коштів і їх призначенням.

- Складати квартальну та річну періодичну звітність і подавати вищестоящим організаціям по державному бюджету.

- Вести бухгалтерський облік по надходженню коштів та їх використанню з фонду захисту інвалідів для виплати компенсацій взамін путівок.

- Контролювати правильність розрахунків з банківськими установами по виплачених пільгах, допомогах та субсидіях.

- Брати участь у проведенні інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей. Здійснювати контроль за правильним призначенням і виплатою допомог, пільг та компенсацій.

- Забезпечувати якісний внутрішній контроль та внутрішній аудит за фінансово-господарською діяльністю управління для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів по нарахуванню і виплаті заробітної плати працівникам та утримання управління, по виплаті адресних допомог сім’ям з дітьми і матерям-героїням, пільг та компенсацій ветеранам війни, житлових субсидій населенню, компенсацій постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, компенсації інвалідам, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог та удосконалення системи управління, запобіганням фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності.

- Виконання функцій з підготовки проектів нормативно-правових актів з питань віднесених до компетенції відділу.

- Виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності відділу;

- Дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3101 грн., надбавки і доплати (відповідно до статей 50-52 Закону України від 10.12.2015 №889-VІІІ «Про державну службу»).

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

На період відпустки основного працівника по догляду за дитиною віком до 3 років

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2015 рік

Строк подання документів: документи приймаються протягом 22 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на сайті Міжрегіонального управління Нацдержслужби у Дніпропетровській та Запорізькій областях та подаються до управління соціального захисту населення  райдержадміністрації:  71400, Запорізька область, Великобілозерський район, село Велика Білозерка вул.8 Березня,5

Дата, час і місце проведення конкурсу

22 листопада  2016 року о 10.00

 Управління соціального захисту населення Великобілозерської райдержадміністрації

71400, Запорізька область, Великобілозерський район, село Велика Білозерка вул.8 Березня,5

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Гвоздик Вікторія Юріївна

(06156) 20215

 е-mail: vel.bel.uszn@gmail.com

Вимоги до професійної компетентності

 

Загальні вимоги

1.

Освіта

вища, не нижче ступеня магістра.

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги**

1.

Освіта

Вища освіта фінансово-економічного спрямування.

2.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

5) Бюджетний Кодекс України;

6) Кодекс законів про працю України;

7) Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;

8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;

10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.

3.

Професійні знання

Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти Мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складення фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

4.

Спеціальний досвід роботи

досвід роботи на посаді бухгалтера

5.

Знання сучасних інформаційних технологій

Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) або з альтернативним пакетом Open Office, Libre Office; навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування

6.

Лідерство

1)Досягнення кінцевих результатів;

2) вміння обґрунтовувати власну позицію;

7.

Прийняття ефективних рішень

ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні);

8.

Комунікації та взаємодія

співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

 

9.

Впровадження змін

  1. реалізація плану змін;
  2. здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них;

3)оцінка ефективності змін.

10.

Управління організацією роботи та персоналом

1)організація і контроль роботи;

2)вміння працювати в команді та керувати командою;

3)мотивування;

4)вміння розв’язання конфліктів

11.

Особисті компетенції

1) організація і контроль роботи;

2) відповідальність;

3) системність і самостійність в роботі;

5) наполегливість;

.

 

Начальник управління

управління соціального захисту                                                    В.В.Красненко


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора