Великобілозерська районна державна адміністрація

Чому повинен претендент на посаду подавати електронну декларацію?

Дата: 05.05.2017 14:41
Кількість переглядів: 603

Фото без опису

 

Подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування , яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, передбачено  наступними нормативно-правовими актами:

  • Законом України «Про державну службу»;
  • Законом України «Про запобігання корупції»;
  • Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженного постановою Кабінету МіністрівУкраїни  від 25 березня 2016 року № 246;
  •  Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції «Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування»  від 10.06.2016 року  №3.

Так, згідно ст.22 Закону України «Про державну службу» з метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки, проводиться конкурс на зайняття вакантної посади державної служби.

Пунктом 1 статті 25 Закону України «Про державну службу» та пунктом 18 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженного постановою Кабінету Міністрів України  від 25 березня 2016 року № 246 втановлений вичерпний перелік документів, які повинна подати до конкурсної комісії особа, яка виявила бажання  взяти участь у конкурсі, а саме:

1) копію паспорта громадянинаУкраїни;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державноїслужби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмовузаяву, в якій повідомляє, що до неї незастосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) у разі проведення закритого конкурсу – інші документи для підтвердження відповідності умовам конкурсу;

8) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Згідно зазначеного переліку одним з документів, який особа повинна надати до конкурсної комісії є декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Відповідно п.3 ст. 45 розділу VІІ  Закону України «Про запобігання корупції» (далі - Закон) особа, яка претендує на зайняття посади, зазначеної у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, та особа, зазначена у пункті 4 частини першої статті 3 цього Закону, до призначення або обрання на відповідну посаду, подає в установленному цим Законом порядку декларацію особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Така декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади (участь у конкурсі), якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.

Відповідно до п. 1 ст.45 Закону декларація подається шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань корупції (далі - Національне агентство) декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулийрік за формою, що визначається Національним агентством.

Отже, суб’єкти декларування подають до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр) декларацію особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування через мережу Інтернет з використанням програмних засобів  Реєстру у власному персональному електронному кабінеті після реєстрації шляхом заповнення електронних форм відповідних документів на веб-сайті Реєстру відповідно до технічних вимог до форм.

Подання документа до Реєстру підтверджується шляхом надсилання повідомлення суб’єкту декларування на адресу його електронної пошти, вказану під час реєстрації в Реєстрі, та до персонального електронного кабінету суб’єкта декларування.

Усі документи, які подав суб’єкт декларування, зберігаються в Реєстрі і автоматично оприлюднюються (за винятком конфіденційної інформації) у публічній частині Реєстру відповідно до Порядку. У разі створення виправленого документа первинний документ, до якого вносяться виправлення, не видаляється і зберігається в Реєстрі.

Документи, які суб’єкт декларування подав до Реєстру, зберігаються у Реєстрі упродовж всього часу виконання цією особою функцій держави або місцевого самоврядування, а також упродовж п’яти років після припинення виконання нею зазначених функцій, крім останньої поданої такою особою декларації, яка зберігається безстроково.

Окрім цього, ст. 21 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженного постановою Кабінету Міністрів України  від 25 березня 2016 року № 246 встановлено, що служба управління персоналом державного органу, в якому оголошено конкурс, проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам у триденний строк з дня їх надходження та повідомляє кандидату про результати такої перевірки у той самий строк.

Кандидати, документи яких не відповідають встановленим вимогам, до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляє служба управління персоналом державного органу або спеціальний структурний підрозділ.

Отже, подання кандидатом на посаду в державному органі  декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування  особою є обов’язковою умовою для участі у конкурсі на зайняття вакантної посади державної служби.

 

 

 

За інформацією Великобілозерського бюро правової допомоги


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора