Затверджено план заходів щодо організації безпечного і здорового освітнього середовища в Новій українській школі
Вчора, 23 грудня, Кабінетом Міністрів України було затверджено план заходів з реалізації Національної стратегії безпечного і здорового освітнього середовища в Новій українській школі на 2021 рік.
Як зазначив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет, метою Національної стратегії є побудова безпечного та здорового освітнього середовища. За його словами, план заходів з реалізації цієї стратегії у наступному році передбачатиме: оновлення матеріально-технічної бази для занять фізичною культурою; забезпечення фізичного та психологічного комфорту, зокрема, й для дітей з особливими освітніми потребами; навчання правильним харчовим звичкам та оновлення підходів до роботи психологічної служби шкіл. Міністр також зауважив, що безпека та комфортні умови навчання - це передумова надання якісних освітніх послуг.
Заходи з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища в Новій українській школі спрямовані на забезпечення:
-
здоров’язбережувальної складової шкільної освіти;
-
комплексного розвитку фізичної культури та посилення рухової активності дітей;
-
здорового харчування, формування культури харчування та правильних харчових звичок;
-
удосконалення медичного обслуговування учнів та працівників закладів освіти;
-
ефективного психологічного забезпечення освітнього процесу;
-
підготовки педагогічних працівників до реалізації здоров’язбережувальної складової освіти, піклування про їхнє здоров’я;
-
безпечності, доступності та інклюзивності освітнього середовища;
-
міжсекторальної взаємодії органів влади та установ, залучення соціальних інституцій до процесів розбудови безпечного і здорового освітнього середовища.
Здоров’язбережувальний компонент має реалізовуватися як під час вивчення предметів, так і під час перерв між заняттями. Учні матимуть змогу проявляти рухову активність, а вчителі – проводитимуть «рухливі перерви». Також для вчителів буде організовано тренінгове навчання щодо оволодіння навичками надання домедичної допомоги.
Одним із пріоритетів Національної стратегії є інклюзивне навчання. Тому протягом наступного року має бути розширено мережу інклюзивно-ресурсних центрів, проведено апробацію та визначено єдиний механізм супроводу учнів під час інклюзивного навчання.
Реалізація Національної стратегії передбачається протягом 2020-2024 років. На підставі визначених стратегічних цілей та завдань Кабінет Міністрів України щороку затверджуватиме план заходів на поточний рік щодо реалізації Стратегії.
За матеріалами Урядового порталу